اختتامیه جشنواره شعر ملی کودک و نوجوان رضوی برگزار شد + فیلم آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات گردهمایی دست‌اندرکاران همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خطیب فرهنگ | درباره مرحوم فخرالدین حجازی سیاست‌ورزی در پس پرده آکادمیا گردهمایی رؤسای ستاد‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، در مشهد برگزار شد + فیلم توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟
سرخط خبرها

اولین دوره بین‌المللی و شبانه‌روزی حفظ قرآن در حرم رضوی آغاز شد

  • کد خبر: ۱۷۵۰۴۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
اولین دوره بین‌المللی و شبانه‌روزی حفظ قرآن در حرم رضوی آغاز شد
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور از آغاز اولین دوره شبانه روزی حفظ ۱۴ ماهه قرآن کریم ویژه دختران در تالار قدس حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مروج کاشانی با بیان این مطلب گفت: ۷۰۰ دختر قرآن آموز به میزبانی مشهد در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور ال یاسین، حفظ کل قران را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان بین ۱۴ تا ۲۲ سال سن دارند افزود: این قرآن آموزان ابتدا در دوره ۴۵ روزه اموزشی، دو و نیم جز قرآن کریم را حفظ می‌کنند و بعد از آن، با انجام بررسی، جمعی از مستعدان برای ادامه حفظ انتخاب می‌شوند و در دوازده ماه آینده هم در این طرح به حفظ قران ادامه می‌دهند.

وی اظهار کرد: در این دوره حدود هزار دختر و پسر برای حفظ کل قرآن کریم از کشور‌های اندونزی، مالزی، پاکستان، افعانستان، نیجیریه، عراق، سنگاپور و استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان حضور دارند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور ال یاسین افزود: کلاس‌ها با محوریت حفظ و در کنار آن تفسیر، تجوید، ترجمه، مباحث اخلاقی و بصیرتی و ورزشی برگزار می‌شود.

مروج کاشانی تصریح کرد: پایان دوره آزمایشی با اربعین حسینی همزمان می‌شود و جمع حافظان به کربلا و نجف مشرف می‌شوند، در ماه مبارک رمضان هم این جمع میهمان اعتاب مقدسه کشور عراق خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->